«دو عروس» از چهارشنبه اکران می‌شود

داوود موثقی کارگردان دو عروس از دلایل ساخت این پروژه سینمایی گفت.

«دو عروس» از چهارشنبه اکران می‌شود
داوود موثقی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «دو عروس» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم از چهارشنبه در گروه سینمایی زندگی اکران می‌شود.
 
وی با اشاره به دغدغه ساخت این فیلم و حرف اصلی آن بیان کرد: جامعه مصرفی و تجمل‌گرایی، زندگی را از روال عادی خود خارج کرده و ما در «دو عروس» به این موضوع پرداختیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلمش از رگه‌های طنز بهره می‌برد، بیان کرد: این فیلم رگه‌های طنز دارد؛ چون نوع نگاه رئال ایجاب می‌کند غم و شادی در کنار هم باشند. قاعده‌ای که در زندگی عادی از آن پیروی می‌کنیم.
 
این کارگردان با بیان این مطلب که فیلمساز فقط با سلیقه خودش فیلم نمی‌سازد، اذعان داشت: تهیه‌کننده، سرمایه‌گذار و از همه مهم‌تر نیاز روز جامعه و عوض شدن سلیقه مخاطب روی پروسه فیلمسازی کارگردان تاثیر می‌گذارد. پس نمی‌توان یک ژانر از فیلمسازی را در طول زمان در دستور کار قرار داد.
 
موثقی درباره مخاطبان اصلی «دو عروس» خاطرنشان کرد: مخاطبان اصلی این فیلم می‌تواند طیف‌ مختلف جامعه باشد و در کل هدف اصلی ما همین بود که توجه همه اقشار را به آن جلب کنیم.
 
گفتنی است؛ فیلم «دو عروس» داستان زندگی زن و شوهر جوانی را روایت می‌کند که مرد شرایط مالی مناسبی ندارد؛ اما زن به خاطر داشتن دوستان متمول خواسته‌های عجیب و غریب دارد. او برای رسیدن به ثروت پیشنهادهایی می‌دهد و شوهرش را وادار به انجام کار تازه‌ای می‌کند.
 
در این فیلم دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آق‌مقانی، علی خیامی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی، بهزاد رحیم خانی و عرفان برزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
آیا طنز است
آخرین اخبار