مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: ترس برخی از کارکنان ادارت دولتی از بخش‌های نظارتی، چون حراست و بازرسی باعث شده است مسیر درست نظارت طی نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،عباس صادق زاده در آئین افتتاح نشست کارگروه منطقه ای دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی در کرمان افزود: ادارت حراست و بازرسی وظیفه آگاه سازی و هدایت افراد قانون شکن و متخلف را بر عهده دارند که متاسفانه این وظیفه به درستی انجام نشده است و بیشتر بر مقوله برخورد تمرکز شده است که چاره اساسی محسوب نمی شود .
وی با تاکید براینکه برخورد قهری با فساد اداری و بی اخلاقی های سازمانی باید آخرین راهکار باشد گفت: در بسیاری از مواقع نبود دستور العمل های اجرایی مشخص و یا ضعف در اطلاع رسانی این دستورالعمل ها باعث بی اطللاعی کارکنان از مفاد قانون و ضوابط اداری میشود که نتیجه آن بروز خطاهای اداری است و برای پیشگیری از این خطاها باید اطلاع رسانی ، شفاف سازی و آموزش مستمر کارکنان در دستور کار باشد تا بسیاری از تخلفات اداری به وقوع نپیوندد.
وی تغییر نام اداره بازرسی بهزیستی به دفتر مدیریت عملکرد را اتفاق خوبی دانست و گفت : باید تلاش کنیم رویکرد جدید این دفتر در بین همکاران نهادینه شود .
به گفته اعظم عرب زاده رئیس دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کرمان ؛ در نشست کارگروه منطقه ای دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی مسولین دفاتر مدیریت عملکرد ادارات کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، کرمان ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی حضور دارند که در خصوص تنظیم شیوه نامه تخصصی برای مدیریت عملکرد ، ارتقاء سلامت اداری و بستن گلوگاه های فساد تبادل نظر می کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار