مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: امیدوارم مدیران باشگاه سیاه جامگان پای حرفشان بایستند و مبلغ قرارداد بازیکنان را تسویه حساب کنند.

سیف اللهی:مدیران باشگاه به قول هایی که داده اند عمل کنندروح الله سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این روزهای خودش اظهار داشت: پس از سپری کردن یک فصل سخت مانند سایر بازیکنان در حال استراحت هستم.
 
وی درباره این که آیا پیشنهادهایی از تیم های دیگر دریافت کرده است یا خیر،گفت: تا الان با پیشنهاد جدی چند لیگ برتری مواجه شده ام اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و باید ببینم شرایط برای آینده چطور پیش می رود.
 
سیف اللهی در باره پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان در این تیم اذعان کرد: بازیکنان تیم ما هنوز 40 – 50 درصد از قراردادهای خود را نگرفته اند. 2،3 بازی به پایان لیگ هفدهم باقی مانده بود که مدیران باشگاه و کادر فنی به ما قول دادند که اگر بتوانیم سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه داریم با بچه ها تسویه خواهند کرد اما تا الان نه با بازیکنان تسویه حساب شده و نه پاداشی دریافت کرده ایم.فقط امیدوارم مدیران باشگاه پای حرفشان بایستند و به قولی که داده اند، پایبند باشند.
 
مهاجم سیاه جامگان درباره اینکه آیا در لیگ هفدهم هم در تیم سیاه جامگان می ماند یا خیر، اظهار داشت: تا الان فرصتی پیش نیامده با سرمربی تیممان صحبت کنم و هر تصمیمی بخواهم بگیرم اول از همه با او مشورت خواهم کرد. از طرفی اکنون قراردادم با تیم سیاه جامگان تمام شده و به عنوان بازیکن آزاد محسوب می شوم. از وضعیت میثاقیان برای فصل آینده بی اطلاعم.
 
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:هر چقدر مدیران باشگاه در جذب بازیکن و سایر موارد دیر عمل کنند مطمئنا مانند 2 سال گذشته ضرر خواهند کرد و اگر هم به دنبال بستن تیمی خوب برای فصل بعد هستند باید برنامه ریزی بهتری را انجام دهند تا تیم بتواند نتایج بهتری را نسبت به فصول گذشته بدست آورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار