کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان گفت: بازی اول رقابت های جام جهانی اهمیت زیادی دارد و برتری مقابل کاستاریکا اعتماد به نفس جوانان تیم ما را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امید نورافکن در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی جوانان ایران و کاستاریکا اظهار داشت: تیم ما از لحاظ ذهنی و فیزیکی 100 درصد آماده است و امیدوارم در بازی اول مقابل کاستاریکا که اهمیت زیادی برای ما دارد به نتیجه خوبی برسیم و با اعتماد به نفس بیشتری در بازی های بعدی شرکت کنیم. کسب نتیجه ای خوب در نخستین بازی سبب می شود برابر زامبیا و پرتغال با انگیزه بیشتری به میدان برویم و در نهایت از گروه خود صعود کنیم.
 
وی در پاسخ به خبرنگار سایت فیفا درباره اینکه با توجه به دیر اضافه شدن به سایر بازیکنان تیم ملی جوانان، آیا با آن ها به هماهنگی کامل رسیده است یا خیر، بیان کرد: به دلیل اینکه همراه با استقلال درگیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودم دیرتر از سایر بازیکنان به تیم ملی جوانان اضافه شدم. خوشبختانه استقلال موفق شد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد و در این مرحله باید به مصاف العین امارات برود. با این حال برای دیدار با کاستاریکا آمادگی خوبی دارم.
 
نورافکن در ادامه تصریح کرد: کاستاریکا تیم خوبی است اما امیدوارم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم و بازیکنان ما با درخشش در این مسابقات راهی تیم های اروپایی شوند. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا برای تیم ملی جوانان مثمر ثمر باشم.

کاپیتان تیم جوانان در پایان درباره الگوی فوتبالی خود خاطرنشان کرد: الگوی من فیلیپ لام است اما نمی توانم از لیونل مسی هم بی تفاوت عبور کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار