نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه انتظار داریم ستاد مدیریت بحران بودجه ویژه‌ای به پلدختر برای حذف نقاط حادثه خیز اختصاص دهد گفت: نجار به لرستان سفر کرده و از مناطق سیل‌زده بازدید می‌کند.

لزوم حذف نقاط حادثه خیز پلدختر/ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل‌زده بازدید می‌کندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه هرساله پلدختر در معرض سیلاب قرار می‌گیرد اظهار داشت: با آغاز فصل بارش، شهرستان پلدختر به دلیل اینکه در خروجی روان آب‌های استان قرار دارد دچار سیلاب می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار داریم ستاد مدیریت بحران بودجه ویژه‌ای به پلدختر اختصاص دهد تا نقاط حادثه خیز را در شهرستان حذف کنیم که دیگر شاهد سیلاب و خسارت های این چنینی نباشیم.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به سفر نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به لرستان افزود: متاسفانه سیلاب اخیر در شهرستان خسارات زیادی به بخش های مختلف زیر بنایی و زیر ساختی وارد کرده است که در این راستا نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را برای سفر به پلدختر دعوت کرده ایم.

وی با تشریح برنامه های سفر نجار به لرستان گفت: هفتم آذرماه ستادمدیریت بحران لرستان با اولویت سیلاب پلدختر با حضور نجار در استانداری لرستان برگزار می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی و دامپروری مردم بر اثر همین سیلاب دچار خسارت زیادی شده است عنوان کرد: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در روز پنج شنبه هشتم آذرماه از مناطق سیل زده شهر و روستاهای پلدختر بازدید می کند.

انتهای پیام/پ

برنامه های سفر نجار به لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار