کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین حضور پرشوری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ همزمان با حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین در کنار پوشش زنده این حماسه ماندگار، رای خود را هم به صندوق ریختند.
 
صدا و سیمای مرکز قزوین امروز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
 
به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، این مرکز امروز از تمام توان خود برای انعکاس حضور پرشور و با نشاط مردم مناطق مختلف استان بهره برد.
 
به گفته مصومی فر، امروز ۱۴ اکیپ تولیدی و فنی در ۱۴ نقطه استان برای انعکاس حداکثری حضور مردم جانمایی شد.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: یک واحد سیار تلویزیونی با استقرار در ستاد انتخابات استان در استانداری اخبار ستاد را بصورت لحظه‌ای به آگاهی مردم می‌رساند.
 
وی، تجهیز مرکز به ویدئو وال با هدف نمایش همزمان چند تصویر در برنامه‌های تلویزیونی و همچنین بهره گیری از عنصر تنوع و تطور بصری در برنامه‌های روز انتخابات، بسترسازی برای دریافت و نمایش عکس‌های مردم استان پای صندوق‌های رأی، افزایش ۲ برابری پهنای باند اینترنت دفاتر خبری در شهرستان‌ها و افزایش ۸ برابری پهنای باند اینترنت مرکز، بهره گیری از ظرفیت ۳ واحد سیار تلویزیونی و یک واحد سیار رادیویی، افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت فرستنده‌های رادیویی و تأسیسانی و پشتیبانی برای ایستگاه‌های ارتباط زنده در استان را از مهمترین اقدامات صدا و سیمای مرکز قزوین درحوزه‌ی فنی دانست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.