ایلام؛

۵۸۰ جلد شناسنامه جدید برای متقاضیان در استان ایلام صادر شد

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون ۵۸۰ جلد شناسنامه جدید برای متقاضیان فاید صادر و تحویل آنان شده است.

۵۸۰ جلد شناسنامه جدید برای متقاضیان در استان ایلام صادر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،منوچهر تیموری بیان کرد: کارکنان ادارات ثبت احوال در ۱۳ شهر و بخش استان ایلام در این روزها با آمادگی کامل نسبت به تحویل شناسنامه ها، پاسخگویی به استعلامات دستگاه های اجرایی و صدور تاییدیه شماره ملی برای اقشار مختلف مردم اقدام کرده اند.
 
وی اظهارکرد: دفاتر ثبت احوال روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت تمام وقت آماده ارائه خدمات سجلی به مردم بویژه رای دهندگان هستند، اما دیگر شناسنامه جدید صادر نمی شود.
 
تیموری افزود: در ۲ روز گذشته تنها شناسنامه هایی که قبلا درخواست شده اند و افرادی که شماره ملی ندارند یا کارت ملی آنها مفقود شده و از طریق پیامک به آنها اعلام شده تحویل متقاضیان می شود.
 
وی عنوان کرد: سازمان ثبت احوال کشور قبل از انتخابات تمام ظرفیت‌ها و امکاناتش را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بکار گرفته است و تا ساعت هشت شب این خدمات رسانی ادامه دارد.
 
وی یادآورشد: افرادی که فاقد کد ملی هستند بویژه کسانی که امروز برای نخستین بار در انتخابات می خواهند رای بدهند برای دریافت شماره ملی خود باید تا قبل از ساعت هشت شب به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.
 
انتخابات شوراها تنها در شهر ایلام به صورت الکترونیکی برگزار می شود ولی در دیگر مناطق استان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به همان روش دستی انجام می گیرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.