نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بزرگ ترین نیاز ما برای تداوم امنیت کشور را حضور مردم در انتخابات عنوان کرد.

تداوم امنیت کشور در گرو حضور مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط و اوضاع حساس منطقه، مردم باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای کمک و پشتوانه بزرگی برای نظام خواهد بود و پیام بزرگی را از درون کشور به جهان ساطع می‌کند که حامل انسجام و وحدت مردم در ایران است.

پاپی‌زاده بیان داشت: در شرایط فعلی بزرگ ترین نیاز ما برای تداوم امنیت کشور، حضور مردم در انتخابات است و این حضور پاسخ بسیاری از تحلیلگران سیاسی جهان را که خلاف منافع کشور برنامه‌ریزی و تحلیل می‌کنند، می‌دهد.

نماینده مردم دزفول با بیان اینکه ما در بحث مذاکرات بین‌المللی نیاز به تولید قدرت داریم، افزود: همیشه طرف مقابل در مذاکره با ایران به پشتوانه مردمی این کشور نگاه می‌کند و هرچه این پشتوانه و حضور مردم پای صندوق‌های رای بیش تر باشد، قطعا می‌توانیم به اهداف بهتری در کشور و جهان دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای با هر گرایش و تفکری بیانگر اتحاد و انسجام کشور است و به پشتوانه‌های نظام و کشور نیز کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.