مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی در خصوص تاخیر برگزاری و مشکل ایجاد شده در بعضی از سیستم های شهرستانی گفت: این مشکل مربوط به سیستم شعبه یا عدم دسترسی به شبکه اینترنتی نبود بلکه از عدم اشنایی مسول صندوق با تنضیمات مودم و سیستم ناشی می شد.

مشکل حوزه های الکترونیکی اخذ رای فنی نبودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛"بهمن حسین زاده" از تشکیل ستاد پشتیبانی برای حفظ شبکه اینترنتی ارتباطی بین شعب اخذ رای خبر داد و گفت: این ستاد با حضور مدیران حوزه فناوری اطلاعات استان و متخصصان این حوزه تشکیل یافت تا در جهت آنلاین نگه داشتن شعب و پیشگری از رخ دادن هرگونه قطعی در شعبات تلاش داشته باشد.

مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی ادامه داد: این ستاد همزمان ویدئو کنفرانسی با مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات  تهران برقرار کرد تا استان به صورت کشوری در جریان اتفاقات رخ داده در روز حماسه بزرگ باشد.

وی افزود : در آذربایجان شرقی سه هزار و 241 شعبه در حال ثبت تعداد مراجعه کنندگان هستنند و همچنین در شش شهرستان اهر، مرند، میانه، مراغه، بناب و شهر جدید سهند انتخابات الکترونیکی برگزار می شود.

حسین زاده در خصوص تاخیر برگزاری و مشکل ایجاد شده در بعضی از سیستم های شهرستانی گفت: این مشکل مربوط به سیستم شعبه یا عدم دسترسی به شبکه اینترنتی نبود بلکه از عدم اشنایی مسول صندوق با تنضیمات مودم و سیستم ناشی می شد که به حمدالله با هماهنگی استاندار  و متخصصین حوزه فناوری حل شد و در این شعب نیز رای گیری آغاز شده است.

وی اظهار داشت: همه زیرساخت های لازم برای روز حماسه ساز ملی در استان تدارک دیده شده بود و همچنین پهنای باند مناطق مختلف برای حفظ اتصال به شبکه اینترنت افزایش یافته بود.

مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر کل کشور به صورت آنلاین آمار شرکت کنندگان را ثبت می کند، گفت: حضور پورشور مردم در این روز در استان ما حاکی از افزایش آگاهی و نشان دهننده عرق ملی است.

حسین زاده در انتها اذعان داشت: قدرت کشور با تعداد بالای آرا افزایش میابد و همین باعث افزایش قدرت رئیس جمهور می شود زیرا با پشتوانه مردم انتخاب می شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.