تبریز؛

شاهد انضباط و قانون مداری در تبلیغات انتخاباتی بودیم

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: در این انتخابات شاهد انضباط و قانون مداری کاندیداها بودیم.

شاهد انضباط و قانون مداری در تبلیغات انتخاباتی بودیم به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حکمتعلی مظفری ظهر امروز با حضور در مسجد انگجی تبریز به پای صندوق رأی رفت و بعد از آن با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در این انتخابات خوشبختانه شاهد انضباط اجتماعی و قانون مداری کاندیداها و اقشار مختلف مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

وی در خصوص تخلفات تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: ما به حمد الهی شاهد کمترین تخلف در انتخابات پیش و بودیم و در مورد خاصی شکایت نشده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ادامه افزود: تعداد پرونده تخلفات انتخابات زیر 40 فقره در استان بوده که بخشی از آن نیز متاسفانه به دستگاه های اجرایی مربوط بوده و در خود کاندیداها هم مواردی بوده، ولی با تذکر اصلاح شده و تکرار نیز نشده است؛ این نشان دهنده توجه عزیزان به مسائل قانون و قانون مداری است.

مظفری در ادامه بیان داشت: در بخش رأی گیری تا کنون بحث خاصی و اتفاقی نداشتیم البته در بحث های اجرایی جزیی مسائلی را داشتیم که مرتبط به حوزه ی اجرایی می باشد و احیانا سر صندوق های رأی از جهت اجرایی بوده فورا برطرف شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.