نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال پرشور مردم از انتخابات امروز گفت: به نظر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دور اول به نتیجه خواهد رسید.

انتخابات ریاست جمهوری در دور اول به نتیجه می رسدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسعود پزشکیان روز جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: مردم ایران اسلامی امروز پای صندوق های رای رفته اند تا بین امید و میانه روی و یا تندروی انتخاب خود را انجام دهند.
وی اظهار کرد: آنچه من امروز از صبح شاهد آن بودم استقبال چشمگیر مردم بود و روند موجود نشان می دهد که حضور مردم نسبت به انتخابات گذشته پررنگ تر خواهد بود.
پزشکیان ادامه داد: امروز مردم تکلیف آینده خود را مشخص خواهند کرد و نتیجه نهایی را مردم انتخاب می کنند که آیا پیام میانه روی و امید را دارند و یا پیام تندروی را، البته حرف آخر را انتخاب مردم می زند.
وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: گروه ها و اقشار مختلف مردم برای کاندیداتوری حضور دارند و امیدوارم مردم نیز کسانی را انتخاب کنند که بتوانند برای توسعه شهرها و روستاها مفید باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در تمام شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه اهر - هریس و مراغه - عجب شیر انجام می شود. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.