معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از استقرار صندوق سیار در خوابگاه بوستان این دانشگاه از ابتدای صبح امروز خبر داد.

در خوابگاه‌های علوم پزشکی اهواز صندوق سیار انتخابات مستقر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر ساسان موگهی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه صندوق سیار برای اخذ رای دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه در 2 مجتمع خوابگاهی دخترانه این دانشگاه مستقر می‌شود، گفت:‌ از ابتدای صبح امروز صندوق سیار در خوابگاه بوستان این دانشگاه با ظرفیت 800 نفر مستقر شده و قرار بود که تا ساعت 1:30 فرآیند رای‌گیری به پایان برسد، اما به دلیل استقبال زیاد دانشجویان این صندوق همچنان در این خوابگاه مستقر است.

وی تصریح کرد: ‌پس از پایان اخذ رای در خوابگاه بوستان بنا است که این صندوق به خوابگاه گلستان با ظرفیت یک هزار و 200 نفر انتقال داده شود. در خصوص خوابگاه‌های دیگر که به‌طور عمده پسرانه هستند، به دلیل نزدیکی حوزه‌های اخذ رای شهری به این خوابگاه‌ها صندوق سیار برای آن‌ها تدارک دیده نشد.

موگهی در خصوص نظم در فرآیند رای‌گیری در خوابگاه‌ها، افزود:‌ علاوه بر اینکه در خوابگاه‌ها همواره دو نوع نیروی حراستی برای حفاظت پیرامونی و حفاظت داخلی مستقر هستند، اکنون برای رای‌گیری نیروی‌های انتظامی نیز به همراه صندوق به خوابگاه‌ها اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.