امام جمعه پیرانشهر حضور در انتخابات را نماد بارز مردم سالاری دینی عنوان کرد.

ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در کشور ما از همان اوایل انقلاب تاکنون مردم سالاری دینی بر جامعه حاکم بوده و مردم از هر دین و قومیتی در تعیین سرنوشت کشور مشارکت داشته اند.
وی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران با طراحی توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف بین اقوام و ادیان مختلف ساکن در این کشور، مشارکت مردم را کاهش دهند.
ویخاطرنشان کرد: دشمنان خارج نشین با شیوه‌های مختلف برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات سرمایه گذاری می‌کنند تا با ایجاد ۲ دستگی بین ملت ایران، مسیر انقلاب و کشور را منحرف کنند و بر همین اساس مردم نباید فریب این گروه‌ها را بخورند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات به معنی مشارکت مردم در اداره کشور است، ادامه داد: هر عقل سلیمی باید از حضور در پای صندوق‌های رای استقبال کند.
ماموستا محمودی افزود: کسی نمی‌تواند بگوید، چون من سنی، شیعه، کرد، ترک، لر یا عجم هستم، نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم و حضور در انتخابات برای هر ایرانی ضروری است.
وی اظهار کرد: در ۳۸ سال اخیر بین قومیت‌های مختلف فرقی گذاشته نشده و به همه قدرت داده شده است چنانکه هر کس استان خودش را اداره می‌کند و کسانیکه بر طبل تفرقه می‌کوبند، مزدور دشمنان هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.