نماینده و لی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: انتخابات وظیفه دینی و ملی است و وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت الله نعیم ابادی نماینده و لی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: دشمنان اسلام و ایران اسلامی برای کشور همیشه توطئه چینی می کنند و چشم دیدن ما را ندارند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای جنوبی حوزه خلیج فارس دست نشانده امریکا هستند گفت: این کشورها انبار باروت امریکا و استکبار جهانی هستندو از اتحاد و همدلی ما ناراحتند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: سلیقه ها برای انتخاب فرد منتخب متفاوت است اما همدلی و وحدت مهم ترین اساس ایرانی آباد و توسعه یافته است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: امنیت به وجود آمده در ایران اسلامی را مدیون برادران سپاه و ارتش و سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) هستیم و در هیچ جای دنیا این امینت وجود ندارد.

وی با اشاره به روز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت این روز گفت: مقاومت خرمشهر و دزفول درس ایثار و مقاومت را به تمام جهانیان داد.

نماینده و لی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز بهره وری و بهینه سازی مصرف افزود: مردم باید با صرفه جویی و درست مصرف کردن اقتصاد و آینده کشور را رقم بزنند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.