امام جمعه ملکشاهی: بعد از انتخابات رقابت باید جای خود را به رفاقت بدهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد:امروز روز بزرگی است که مردم قبل از اینکه به کسی رای دهند با اسلام، انقلاب، نظام و ولی فقیه بیعت می کنند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات فارغ از جناح بندی های سیاسی و اینکه چه کسی رای می آورد، خود یک حماسه بزرگ است که برای دوستداران انقلاب عزت و اقتدار و برای دشمنان نظام یاس و نا امیدی به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام امینی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از شرکت همه اقشار جامعه در انتخابات و تلاش و کوشش بسیار مسئولان در جهت آماده کردن شرایط مطلوب برای حضور مردم گفت: نامزدهای انتخاباتی چه ریاست جمهوری و چه شورای اسلامی شهر و روستا که امروز با هم رقیب هستند از فردا بایستی این رقابت ها به رفاقت تبدیل شود. 

وی تاکید کرد: نامزدهای پیروز این انتخابات باید قبل از هر چیز به رسالت سنگین خود در قبال مردم و و قول هایی که داده اند متعهد باشند و در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند. 

امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: کسانی که در این انتخابات رای لازم را کسب نمی کنند نیز باید ضمن قدردانی از حمایت های مردم، تعامل و همکاری با افراد پیروز، به قانون و رای و خواست مردم تمکین کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.