دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین دقایق رأی گیری، با حضور در پای صندوق اخذ رأی در مسجد امام حسن (ع) شهر مقدس قم در انتخابات شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات گفت: هر نامزدی در این انتخابات پیروز شد، خود را رئیس جمهور همه مردم و خدمتگزار ملت ایران بداند.
 
وی افزود: از کاندیداهایی که رأی نمی‌آورند، می‌خواهم به افرادی که رای آورده اند، کمک کنند. پس از انتخابات فرصت خوبی است که وحدت و برادری ها تحکیم شود. زیرا اگر قرار باشد، بعد از هر انتخابات، شکاف‌های جناحی و گروهی تشدید شوند، این شکاف‌ها موجب انشقاق ملت خواهد شد. اما بحمدالله وضعیت به گونه‌ای است که ملت ما با حفظ برادری و پیوندهای عمیقشان، رقابت‌های سیاسی را دنبال می‌کنند.
 
رضایی: هر نامزدی در انتخابات پیروز شد، خود را خدمتگزار ملت ایران بداند 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انتظار من به عنوان سرباز کوچک مردم و اسلام این است که بعد از انتخابات، همه با هم برای آبادانی، پیشرفت و سرفرازی ایران اسلامی، در زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی متحد باشیم و پیش برویم.
 
رضایی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد صداوسیما در انتخابات سال ۹۶ گفت: رسانه ملی به اندازه کافی وقت در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داد تا برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کنند و با این کار صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها صورت گرفت.
 
 
 
انتهای چیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.