نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: شور انتخابات و حضور حداکثری مردم، مسئولیت منتخبان ملت را افزایش می دهد و مسئولان کشور باید با تلاش دوچندان پاسخگوی این اعتماد عمومی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شرکت در انتخابات را یک حق، تکلیف و وظیفه انقلابی خود می دانند و برای حضور خود منتی بر کسی ندارند، مسئولان نیز باید با خدمت بی منت پاسخگوی این حضور انبوه و میلیونی باشند.

دستغیب افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و ملت فهیم، متدین و انقلابی ایران، امروز با حضور در پای صندوق های رای عظمت خود را به جهانیان ثابت کردند، آنها نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند و به همه فضاسازی های دشمن نه گفتند.

وی ادامه داد: ملت فهیم، متدین و انقلابی ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استمرار اهداف امام خمینی (ره) و حفاظت از ارزش ها و رشد و تعالی کشور در انتخابات شرکت کرده اند.

دستغیب بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند برنده این انتخابات رئیس جمهور همه ملت خواهد بود و مردم عزیز با توجه به ملاک های اساسی و معیارهای اسلامی رای دادند و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: اصل شرکت در انتخابات و انداختن رای در صندوق، شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح که کار بسیار مهم و حساسی است توسط مردم با بصیرت شیراز و کشور به خوبی انجام می شود و بصیرت ملت انقلابی کاندیدای اصلح را به مردم معرفی خواهد کرد .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فراوانی شرکت در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی است، تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا برای کشور ما اقتدار بیشتر به همراه خواهد داشت، این انتخابات از مواردی است که شرکت در آن موجب تقویت اسلام و مایوس شدن دشمنان و در راس آنها آمریکاست.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار