استاندار کردستان صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت با حضور در شعبه مسجد حضرت فاطمه(س) رای خود را به صندوق انداخت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی با حضور در شعبه مسجد حضرت فاطمه (س) در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.
استاندار کردستان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی از روزهای مهم در تاریخ کشورمان است افزود: مردم در این روز در عرصه اجرایی سطح کلان و حقوق شهر و روستا تصمیم می گیرند.
عبدالمحمد زاهدی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سیاست خارجی و داخلی، امور فرهنگی و اقتصادی کلان کشور، بسیار مهم است؛ چرا که فردی برای چهار سال سکان اجرایی کشور را به دست می گیرد.
وی با بیان اینکه نظام هایی که از پشتوانه مردمی قوی برخوردار هستند، دارای امنیت بالایی نیز هستند ادامه داد: حضور گسترده مردم کشرورمان در انتخابات، به ارتقا امنیت در کشور کمک می کند.
وی به حضور پررنگ مردم در انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: توصیه می شود مردم حضور در پای صندوق های رای را به ساعات آخر راگیری واگذار نکنند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشوند.
رای ‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور، در یک هزار و 382 شعبه اخذ رای استان کردستان نیز آغاز شده است.
انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.