فرماندار شهرستان اردستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه شعور بالا و علاقمندی آن ها به نظام اسلامی و به منزله پشتیبانی از مسئولان نظام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور امروزبا حضور در شعبه شماره یک انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرداری اردستان افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در راستای برگزاری انتخابات وجود نداشته و مردم با حضور در پای صندوق های رای فرد اصلح خود را برای تصدی عنوان ریاست جمهوری و عضویت شوراها انتخاب می کنند.
 
وی با بیان این که کلیه عوامل اجرایی آماده برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور هستند تصریح کرد: 92 شعبه ثابت و سیار کار رای گیری در شهرستان اردستان را بر عهده دارند.
 
وی یادآور شد: تعداد 33 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان اردستان هستند.
غیور با تمجید از حضور پر شور مردم گفت: امروز یک روز به یادماندنی است و شاهد خلق حماسه ملی برای نظام اسلامی هستیم.
 
امام جمعه اردستان نیز در همین شعبه اخذ رای پس از حضور در انتخابات گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و همه باید در این امر مهم شرکت کنند.
 
حجت الاسلام حسن دهشیری اظهار کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث تقویت نظام و نا امیدی دشمنان خواهد شد.
وی تاکید کرد: امیدواریم امروز یک حماسه به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده و مردم افراد اصلح را انتخاب کنند.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.