فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ۲۰۳ هزار نفر در رفسنجان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ملانوری افزود: همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری در این شهرستان آغاز شده و ۱۹۷ شعبه اخذ رای کار خود را آغاز کرده ‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۱۵۲ شعبه در شهر رفسنجان و بخش مرکزی آماده شده و مابقی مربوط به سه بخش نوق، کشکوئیه و فردوس است و برای نخستین‌بار در شهر رفسنجان انتخابات شوراها در شهر رفسنجان به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.
ملانوری تصریح کرد: در رفسنجان ۴۹ شعبه سیار داریم که ۴۶ صندوق روستایی و مابقی شهری هستند.
وی با اشاره به اینکه تلاش داریم با همکاری همه دست‌ اندرکاران انتخابات و مدیریت هیأت‌ های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخاباتی سالم، بانشاط و امن داشته باشیم، گفت: تا پایان فرآیند رای‌گیری بر اصل رعایت قانون استوار بوده و بر اصل بی‌طرفی معقتد هستیم.
ملانوری افزود: تاکنون فرآیند انتخابات از آغاز که ۲۵ اسفند ۹۵ بوده هیچ مشکلی نداریم و مهم این است که انتخابات برای نظام ما امری بسیار مهم و حیاتی است و مردم برای حمایت از نظام و اقتدار نظام به ندای رهبری لبیک می‌گویند و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در انتخاب اصلح مردم دقت می کنند و ما نیز به عنوان مجریان از آرای مردم به عنوان حق‌ الناس صیانت می‌کنیم و در کنار فعالیت احزاب و حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌ های رای در دفاع از حق ‌الناس کم نمی گذاریم تا در این آزمون سربلند بیرون آییم.
ملانوری تصریح کرد: حدود ۳ هزار نفر کار اجرای انتخابات در رفسنجان را انجام می‌دهند و واجدان شرایط رای دادن در شهرستان ۲۰۳ هزار نفر هستند که ۴هزار و ۵۰۰ رای اولی هستند.
وی تصریح کرد: اگر رای‌گیری الکترونیکی با مشکل مواجه شود تعرفه‌های کاغذی آماده است.
ملانوری گفت: راه‌اندازی کاروان‌ها پس از اعلام نتایج آرا هم خلاف است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.