با تلاش‌های انجام شده امنیت کامل انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف تامین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه سازوکارهای موجود قانونی امکان خدشه به فرایند انتخابات را به حد صفر رسانده است گفت:با تلاش‌های انجام شده امنیت کامل انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف تامین شده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در کنار فضای حقیقی به صورت کامل رصد می‌شودافزود: از ابتدای آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تا کنون ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه قضات کشیک آماده خدمت رسانی هستند و اگر موردی گزارش شود به سرعت رسیدگی می‌کنند، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده به پرونده‌های انتخاباتی تا پایان فرآیند انتخابات رسیدگی می‌شود.

رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط فعلی تعامل مناسبی میان مسئولان اجرایی و نظارتی خراسان رضوی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری گفت: نقش مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم و اساسی است و آنان می‌توانند با انتخاب خود سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند و این موضوع نمونه بارز مردم سالاری دینی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش‌ها برای مشارکت حداکثری مردم انجام شده است، خاطر نشان کرد: همه حوزه‌های قضایی استان و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات قانونی و اخلاقی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری حضور دارند، گفت: فضای پرنشاط انتخاباتی در روزهای گذشته نشان از کارآمدی و اقتدار مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۷۳ شعبه اخذ رای در شهر‌ها و روستاهای استان خراسان رضوی نیز جریان دارد.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.