نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور حماسی و یکپارچه مردم در انتخابات را عامل خلق ایام الله بیان کرد.

خلق یوم الله انتخابات با حضور حماسی و یکپارچه مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در یکی از شعب اخذ رای در اهواز هنگام انداختن رای خود گفت: مردم متدین و مومن خوزستان همچون گذشته باید پای صندوق های رای حاضر شوند و با حضور خود دین خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری عزیز انقلاب اسلامی ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه سستی و کندی در انتخابات جایز نیست، چرا که این انتخابات با سرنوشت کشور و میهن اسلامی گره خورده است.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه مردم مومن و مقاوم خوزستان به لطف و توفیق الهی همواره در انتخابات حضوری دشمن شکن داشته اند بیان داشت: مردم عزیز بدانید شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی، شرعی، سیاسی و قانونی است و حق همه ماست که پای به این عرصه مهم بگذاریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مردم با چشم باز به نامزدهای اصلح ریاست جمهوری و کاندیداهای شوراهای اسلامی رای دهند، چون این هم مسئولیت شرعی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با شجاعت به مسئولیت های شرعی خود عمل کنند و به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نشان دهند که تا پای جان به آرمان های اسلام و امام وفادار بوده و هستند و دست از انجام وظیفه خود بر نمی دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.