استاندار کرمان گفت: ساز و کارهای قانونی موجود موجب می شود انتخابات با نهایت دقت، سلامت و امنیت برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی ، استاندار کرمان؛ در آیین آغاز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان افزود: فرمانداران و بخشداران سراسر استان کرمان آمادگی کامل برگزاری انتخابات را دارند.
وی خاطر نشان کرد: حجم بالا و حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد داخلی و بین المللی می شود.
رزم حسینی تصریح کرد: در سطح استان کرمان 2 هزار و 668 صندوق اخذ آرای ریاست جمهوری و 3 هزار و 753 صندوق اخذ آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا برپا شده است.
وی با بیان اینکه 50 هزار نفر عوامل اجرایی پای صندوق ها در سراسر استان حضور دارند؛ تصریح کرد: 2 هزار و 708 نفر وظیفه حراست و حفاظت از صندوق ها را بر عهده دارند و شمار اعضای هیات های اجرایی نیز هزار و 600 نفر است.
گفتنی است:اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار کرمان در ستاد انتخابات استان و برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران در استان کرمان آغاز شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.