مردم سیستان و بلوچستان با حضور گسترده، پرشور، انقلابی، آگاهانۀ خود در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی مهر تأییدی دوباره می زنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان طی صدور اطلاعیه فراخوان عمومی اعلام کرد: در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت، روز خلق حماسه بزرگ و غرورآفرین سیاسی، با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی ازهمه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و تمامی گرایش ها و سلایق سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های سترگ آن، دعوت کرد تا با حضور گسترده، پرشور، انقلابی، آگاهانه خود در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (ره) مهر تأییدی دوباره زنند.

در این اطلاعیه دعوت عمومی که در آستانه دوازدهـمیـن دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنـجمیـن دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صادر شده است، آمده است: مسئله انتخابات برای هر کشور و نظامی، مسئله بسیار مهمی است، انتخابات، مظهر کامل حضور و انتخاب مردم و اقتدار و امنیت ملی است،مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنه انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور شکل می دهند.

آوردگاه ملی 29 اردیبهشت ماه،خط مقدم مبارزه با دشمنان عنود و حسود این انقلاب و آب و خاک است،همانانی که تحمل تعیین سرنوشت وحل مشکلات عمومی و حرکت کشور را به سمت توسعه و پیشرفت براساس مبانی اسلامی توسط مشارکت عمومی مردم در عرصۀ رقابت سالم انتخابات برنمی تابند.

شرکت تک‌تک افراد جامعه در انتخابات، علاوه بر این که یک حق طبیعی و قانونی وتکلیفی اجتماعی و ملی است،بلکه یک وظیفۀ شرعی،اسلامی والهی است که بر عهده تمامی واجدین شرایط رأی دادن می باشد.

این فراخوان دعوت عمومی می‌افزاید: برگزاری موفقیت‌آمیز، پرشور و گسترده انتخابات، موفقیت برای نظام، مردم و مسئولان و از واجبات مهم و فرایض اساسی است.

در این فراخوان دعوت عمومی آمده است: حضور پرشور طیف‌های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوسته انتخابات در سراسر کشور و حتی در سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خارج از کشور حکایت از وحدت و اتحاد و همدلی ملی و انسجام اسلامی برای پیشرفت و آبادانی و برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.

این فراخوان دعوت عمومی می‌افزاید: هر یک رأی ایرانی، یک سیلی محکم بر استکبار جهانی و مشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.

حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، رأی به ولایت‌مداری؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، رأی به آرمان های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا،  رأی به بی‌اثر بودن نفوذ و حربه های دشمنان زبون انقلاب اسلامی،  رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی است.

در آستانه 29 اردیبهشت جمعۀ سرنوشت ساز، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه موسسات وابسته اعم از شورای هیئات مذهبی،کانون مداحان و شاعران آیینی و اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی ضمن دعوت گسترده از عموم مردم با سلایق و علایق مختلف و گروه‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، می‌خواهد تا با حضوری بی‌بدیل و باشکوه خود در پای صندوق های اخذ رأی دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ضمن خلق حماسۀ عظیم سیاسی و نمایش حضور و وحدت و همدلی و اتحاد ملی، با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر، با آرمان‌های والای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.