دروازه بان لژیونر فوتبال ایران برای بازگشت به کشورمان از 5 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد.

محسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی اظهار داشت: خوشبختانه سوشا پس از بازگشت از لیگ نروژ و فوتبال اروپا در بهترین وضعیت آمادگی جسمانی قرار دارد و با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم وی به احتمال فراوان قصد دارد در لیگ ایران به بازی ادامه دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ نروژ در فاصله حدود پنج ماه تا آغاز جام جهانی 2018 به پایان می رسد و سوشا در این زمان نمی تواند با تیمی قرارداد ببندد، تصمیم گرفته به لیگ ایران بازگردد. از طرفی مسئولان باشگاه استروم گودست باوجود آسیب دیدگی جزئی مچ دست مکانی نتوانسته اند شرایط لازم را برای وی فراهم کنند و همین عامل انگیزه سوشا را برای بازگشت به فوتبال کشورمان افزایش داده است.

سیدی درمورد پیشنهادات لیگ برتری سوشا مکانی اظهار داشت: وی جزء پنج دروازه بان در حال رقابت برای پوشیدن پیراهن تیم ملی است و به همین دلیل مشتریان لیگ برتری زیادی دارد. مکانی آمادگی بالایی دارد و مطمئن هستم می تواند درخشش خوبی در این رقابت ها داشته باشد. سوشا توانایی قرار گرفتن در فهرست کارلوس کی روش را دارد.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم نفت تهران، تراکتورسازی، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان خواستار جذب سوشا هستند. با این حال از آنجایی که تکلیف سرمربیان برخی از تیم ها مشخص نشده نمی توان قاطعانه گفت که مکانی به کدام تیم می رود.

مربی اختصاصی سوشا مکانی در پایان اظهار داشت: سوشا باید به تیمی برود که مربی آن تیم از وی حمایت کامل داشته باشد و بتواند آرامش را برایش فراهم کند. در مورد خودم هم باید بگویم از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دارم اما ترجیح می دهم تا زمانی که امری قطعی نشده این پیشنهادها را رسانه ای نکنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۰:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
بازم این میکروب میخاد وارد ایران بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایی باید یه پولی بده بره دسته3 دروازبانی کنه
آخرین اخبار