بر اثر برخورد خودرویی با سرعت بالا به عابران پیاده در میدان «تایمز» شهر نیویورک، تاکنون یک نفر کشته و 7 نفر زخمی شده‌اند.

یک خودرو، عابران پیاده را در میدان «تایمز» نیویورک زیر گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد خودرویی با سرعت بالا تعدادی از عابران پیاده را در اطراف میدان تایمز نیویورک زیر گرفت.

براساس گزارش‌ها، در این حادثه تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده و 7 نفر زخمی شده‌اند. 

خبرگزاری رویترز اعلام کرد بر اثر ورود خودرو به پیاده رویی در میدان تایمز نیویورک یک نفر کشته شد و هفت تن دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: یک خودرو با سرعت بالا تعدادی از عابران پیاده را در اطراف میدان تایمز نیویورک زیر گرفت.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی نیز اعلام کرد به گفته اداره آتش‌نشانی نیویورک، بر اثر برخورد یک خودرو با عابران پیاده در میدان تایمز نیویورک سیزده نفر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: در حادثه زیر گرفتن عابران پیاده توسط یک خودرو در شهر نیویورک دستکم یک تن کشته و ده تن دیگر زخمی شدند.

شبکه العربیه هم از دستگیری راننده خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: پلیس نیویورک اعلام کرد حادثه برخورد خودرو با عابران پیاده در میدان تایمز نیویورک یک اقدام تروریستی نبوده است.

یکی از زخمی های حادثه میدان تایمز نیویورک می گوید به نظر می رسید که اقدام راننده این خودرو « عمدی بود.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار