رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: تمام شرایط و امکانات برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری در کاشان فراهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان در دیدار با نمایندگان فرماندار اظهار کرد: انتخابات یک جشن ملی است و فضای حاکم در جامعه در روز 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای باید همراه با شور، شعف و هیجان باشد.

فرماندار کاشان افزود: وجوه برجسته انتخابات برگزاری آن توسط مردم است و وظیفه هیات اجرایی ساماندهی فرایند انتخابات از مرحله صفر تا صد است.

وی با بیان اینکه تلاش هیات اجرایی برگزاری یک انتخابات سالم و آرام است، تصریح کرد: فضای تعاملی در روز انتخابات موجب روان شدن فرآیند رای گیری برای مردم خواهد شد.

مومنیان تاکید کرد: مسئولیت شعب اخذ رای با نماینده فرماندار است و باید هر موردی با تیزبینی رصد شود و اجازه دخالت به هیچ کسی در روند اخذ آرا داده نشود.

وی گفت: عوامل مستقر در شعب اخذ رای هیچ نگرانی نداشته باشند و ستاد انتخابات به صورت لحظه ای با شعب در ارتباطات است و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی فورا آن را به ستاد اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان اظهار کرد: در روز انتخابات آموزش های ارائه شده با دقت پیگیری شود و بدون فراموش کردن هیچ نکته ای تلاش کنیم در آرا مردم که حق الناس است خدشه ای وارد نشود.

مومنیان گفت: زمانبندی فرایند انتخابات غیرقابل انعطاف و براساس قانون است و با وجود طولانی بودن شیرینی های مضاعف خود را به همراه دارد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.