خبرهای پلیس فارس در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی سرنخ های به جامانده و یكسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو نفر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن ها را دستگیر کردند.  
 
سرهنگ رزمجوئی بیان كرد: در تحقیقات اولیه متهمان به 10 فقره سرقت اقرار و تاکنون سه نفر مالخر شناسائی و دستگیر شده اند .
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون گفت: تحقیقات از متهمان برای کشف سرقت های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

اعتراف سارقان به 8 فقره سرقت  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: دو نفر سارق خودرو دستگیر و در تحقیقات به هشت فقره سرقت اعتراف كرد  
سرهنگ  یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهر شیراز و اطلاع از اینكه اعضای یك باند از سارقان اقدام به جداسازی قطعات خودروها در سطح شهر رها می كنند، موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت تا اینكه ماموران كلانتری شیراز دو نفر را در این خصوص شناسایی و دستگیر كردند.
 
سرهنگ ملك زاده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به هشت فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهر شیراز اعتراف و اعلام كردند قطعات خودروها را به دو نفر خریدار اموال مسروقه فروخته اند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینكه هر دو نفر خریدار اموال مسروقه نیز توسط مأموران شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: همه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.