همدان؛

غبار روبی بقاع متبرکه و مساجد شهرستان همدان

همزمان با دهه تکریم مساجد غبارروبی بقاع متبرکه و مساجد سطح شهرستان همدان آغاز شد.

غبار روبی بقاع متبرکه و مساجد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان گفت: غبارروبی بقاع متبرکه و مساجد سطح شهرستان همدان با حضور گروه‌های مختلف مردم از 27 اردیبهشت تا پنجم خردادماه مصادف با دهه آخر ماه شعبان در سطح بقاع متبرکه و مساجد سطح همدان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: بقاع متبرکه و مساجد سطح شهرستان با هدف آمادگی برای پذیرایی از روزه داران در دهه نکوداشت مساجد، غبارروبی و عطر افشانی خواهند شد.

وی از اعزام روحانیون مبلغ به بقاع متبرکه جهت پاسخگویی به مسایل شرعی و راه انداری خیمه های معرفت در طی ماه مبارک رمضان در سطح بقاع متبرکه خبر داد و گفت: برپایی منظم نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، کلاس احکام و پاسخگویی به پرسش‌های شرعی از برنامه‌های فرهنگی این اداره در ماه مبارک رمضان است.

 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و خودشناسی و طاعت از معبود است، گفت: رمضان ماه پربرکتی است که در آن مومنان برای قرب الهی در آزمون بزرگی حضور می یابند و مورد لطف و رحمت الهی قرار می گیرند.


حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: طاعت خدا و روزه داری با خلوص نیت موجب می‌شود جامعه به سمت ارزش‌های اخلاقی سوق پیدا کند و در آن شاهد امنیت و عزت و حیا باشیم.

وی گفت: در این ماه انس با قرآن کریم، دستگیری از نیازمندان، اطعام فقرا، نیکی به دیگران و پرورش مکارم اخلاقی مورد سفارش است تا همه ما از سفره الهی بهره کافی را ببریم.
 
انتهای پیام/ د 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.