تقاطع غیرهمسطح انقلاب شهرستان ملایر بهره برداری رسید.

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح انقلاب ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح انقلاب ملایر اظهار کرد: میدان انقلاب ملایر یکی از نقاط حادثه خیر و پرتردد شهر بود که با احداث این تقاطع، گره ترافیکی این مسیر باز شد.
 
عبدالعظیم رضایی اجرای این تقاطع را اقدامی ماندگار توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و افزود: بنای دولت یازدهم بر این است تا طرحی به طور کامل به اتمام نرسد، مورد بهره برداری قرار نمی گیرد.
 
وی با بیان اینکه از همه ظرفیت های بالای فرهنگی، علمی، اقتصادی و هنری شهرستان باید برای معرفی ملایر استفاده کنیم، گفت: در کنار تمامی اقدامات خوب و ماندگار شهرداری، طرح تعریض دو خیایان شهدا و اراک به عنوان دو خیابان اصلی شهر در اولویت قرار گیرد.
 
رضایی تاکید کرد: نیاز است در مباحث کمک به شهرداری بودجه لازم برای آزاد کردن حریم این 2 خیابان اصلی شهر ملایر اختصاص یابد تا شاهد منظر زیبایی از این شهر باشیم.
 
وی ادامه داد: به تازگی ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت به ثبت رسید و بزودی به عنوان شهر جهانی انگور نیز معرفی می شود تا جایگاه واقعی این شهرستان به کشور و جهان شناخته شود.
 
فرماندار ویژه ملایر همچنین با اشاره به همکاری مطلوب نهادها و ارگان های اجرایی ملایر در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه بیان کرد: آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده داریم و همه مقدمات فراهم شده است.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از توسعه، عمران و آبادانی در جای جای کشور، دولت یازدهم را اهل عمل دانست و گفت: در کل کشور اساسی ترین اثر برجام، ایجاد آرامش بویژه برای سرمایه گذاری در عرصه داخلی و بین المللی بود.
 
محمد کاظمی اظهار کرد: با توافق برجام، دنیا متوجه شد که ما اهل عمل و منطق هستیم و به دنبال سلاح هسته ای نبوده و پس از امضای برجام، سیل عظیم سرمایه گذاران خارجی وارد کشور شد.
 
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ایجاد شبکه ریلی در پنج استان کشور را از اولویت های اصلی دولت یازدهم برشمرد و افزود: توسعه شبکه ریلی و حمل و نقل کالا و مسافر، اثر بزرگی در تولید و اشتغال دارد.
 
کاظمی ادامه داد: طرح راه آهن همدان به ملایر نیز بزودی آغاز خواهد شد و این یکی از آثار خدمات دولت یازدهم به مردم است.
 
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همچنین بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امیدواریم به پشتوانه آرای میلیونی مردم هم در عرصه جهانی و هم جذب سرمایه گذار خوب بدرخشیم.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.