مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرهنگ ثامر چنعانی گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر ۶۰ برنامه فرهنگی با شعار «من انقلابی ام» در خرمشهر اجرا می شود.
 
وی افزود: این برنامه ها از یکم تا پنج خرداد برگزار خواهند شد و هر کدام از روزها نیز به نام های خاص با مضمون ایثار و مقاومت و پیروزی نامگذاری شده اند.
 
دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد به برشماری مهمترین آئین برنامه پرداخت و اظهار کرد:  تجمع بزرگ نیروهای نظامی و مردم در صحن مسجد جامع با حضور یکی از فرماندهان لشکری و یکی از وزرای و همچنین برگزاری  همایش فاتحان خرمشهر با حضور ۵۰۰ رزمنده حاضر در مقاومت ۴۵ روزه مردم خرمشهر و طول دفاع مقدس در خرمشهر در روز سوم خرداد از مهمترین این برنامه های است.
 
وی به برگزاری جشن مقاومت به عنوان دیگر برنامه به این مناسبت اشاره کرد و گفت: جشن مقاومت و پیروزی در دو شب دوم و سوم خرداد در کنار پل آزادی(قدیم) خرمشهر برگزار می شود که در یکی از شب ها رزمایش آبی و خاکی توسط ناحیه سپاه برگزار خواهد شد.
 
چنعانی همچنین از اعزام اردوی بار اولی ها به مشهد مقدس برای نخستین بار و  افتتاح تالار «خرمشهر امروز» با حضور مسئولان به همین مناسبت خبر داد.
 
مدیر مرکز دفاع مقدس خرمشهر، از برگزاری کارگاه های روایت فتح با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و کارگاه های آسیب شناسی توسط مرکزفرهنگی دفاع مقدس به عنوان دیگر برنامه های سوم خرداد امسال در خرمشهر یاد کرد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.