مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مسئولین بدانند که آمریکا یک دولت بد عهد و عهد شکن است که نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکردسردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند.
 
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 
سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.
 
وی ادامه داد: آنها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی هیچ کشوری نباید مقابل آنها بایستد و خود را ابر قدرت محسوب می‌کنند.
 
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها دارای خوی استکباری هستند و تلاش می‌کنند تا قدرت خود را به ملت‌ها تحمیل کنند، عنوان داشت: آنها در برهه های مختلف شکست خوردند و تلاش می‌کنند با ترفندهای مختلف شرکت‌های چینی و ایرانی را تحریم کنند.
 
وی تاکید کرد: شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد.
 
مشاور فرمانده کل سپاه در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین باید بدانند که آمریکا بد عهد و عهد شکن است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار