رئیس دپارتمان داوری گفت: سازمان لیگ به زودی تمامی مطالبات داوران و کمک داوران را پرداخت می کند.

حسن کامرانی فر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پرداخت مطالبات معوقه داوران و کمک داوران لیگ برتری اظهار کرد: سازمان لیگ به زودی تمامی مطالبات داوران و کمک داوران را پرداخت می کند علت تاخیر در پرداخت حق الزحمه داوران این است که ما منتظر بودیم تا تمام فاکتورهای داوری به دست ما برسد.

وی افزود: چند روز پیش این فاکتورها به دست ما رسید و ما نیز آن ها را برای سازمان لیگ ارسال کردیم، من به شما اطمینان می دهم که تمام مطالبات داوران به زودی پرداخت می شود.

رئیس دپارتمان داوری ادامه داد: حل مسائل مالی داوران بیشتر بر عهده کمیته داوران است و دپارتمان در این زمینه فعالیت خاصی برعهده ندارد.

کامرانی فر در پایان گفت: برخی از رسانه ها از تاخیر سیزده هفته ای پرداخت دستمزد داوران خبر داده بودند اما من از چنین مسئله ای اطلاع کافی ندارم و تنها می دانم که ما تمام مدارک داوران را برای سازمان لیگ ارسال کرده ایم و از بابت پرداخت حق الزحمه داوران خیال مان راحت است زیرا سازمان لیگ در ادوار گذشته لیگ برتر نیز دستمزد داوران را پس از پایان لیگ پرداخت کرده است و به طور حتم امسال نیز این اتفاق تکرار می شود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار