دادستان عمومی و انقلاب شوش از جمع آوری بیش از 60 تابلوی بزرگ و بنر تبلیغات انتخاباتی از سطح این شهرستان خبر داد.

جمع آوری بنرها و تابلوهای بزرگ انتخاباتی در شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مصطفی نظری، دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به اینکه برخی در جریان تبلیغات انتخاباتی اخلاق مداری را رعایت نمی کنند و به صورت پنهانی و آشکار مرتکب تخلف می شوند، اظهار داشت: با تشکیل چند گروه بازرسی از سوی دادستانی و پلیس تاکنون در بیش تر مناطق شهر، تبلیغات خارج از ستادهای مرکزی جمع آوری شده است.

وی با تاکید بر نقش نامزدها و حامیان آن ها در حفظ آرامش در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به ستاد های نامزدهای انتخابات نسبت به ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر هشدار داد.

نظری از نامزدهای انتخابات و حامیان آن ها و همچنین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست در مدت زمان باقی مانده به انتخابات، ضمن دعوت مردم به حضور، از هرگونه بداخلاقی و مزاحمت برای مردم و شهروندان پرهیز نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش از تذکر به 30 نامزد انتخابات و یکی از مدیران دستگاه های اجرایی که مرتکب تخلف شده بودند خبر داد.

وی همچنین در خصوص فعالیت هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شوش اذعان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی از سوی ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.