سرمربیان لیگ برتری فوتبال از حماسه حضور مردمی در انتخابات گفتند.

دعوت بزرگان فوتبال ایران برای حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربیان لیگ برتری فوتبال از حماسه حضور مردمی در انتخابات گفتند.

فراز کمالوند: به فرمان رهبرم در انتخابات شرکت می کنم
فراز کمالوند سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش رو که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و حتی به مسئولان کلاس مربی‌گری عنوان کردیم که زمان کلاس دیرتر باشد تا روز جمعه همگی در انتخابات شرکت کنیم چون این یک وظیفه شرعی و قانونی ما است و مطمئن باشید با همه اعضای کلاس روز جمعه پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

عبداله ویسی: شرکت در انتخابات ساختن آینده خودمان است
عبدالله ویسی سرمربی سابق سپاهان اصفهان در خصوص در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش رو که روز جمعه برگزار می‌شود گفت: به هر حال انتخاب آینده خودمان است و باید در انتخابات شرکت کنیم.


مهاجری: حضور در انتخابات به استحکام نظام کمک می کند
محمد رضا مهاجری سرمربی پدیده در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش رو که روز جمعه برگزار می‌شود گفت:‌ حضور در انتخابات یک وظیفه است حضور هر کسی با هر دیدگاهی می‌تواند به استحکام نظام اضافه کند.


اکبر میثاقیان: حضور در انتخابات وظیفه شرعی است
اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش رو که روز جمعه برگزار می‌شود گفت: من هم مثل همه مردم ایران جمعه به پای صندوق‌های رای می‌روم و وظیفه شرعی‌ام حکم می‌کند که به نامزد منتخبم رای بدهم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار