نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم‌داری، پاک دستی، دوری از اشرافی‌گری و حرکت در مسیری برای برطرف کردن مشکلات محرومان و مستضعفان از ویژگی‌های دولت انقلابی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از بین کاندیداهای ریاست جمهوری با توجه به معیارها و ملاک‌های نامزد اصلح، گذشته و حال افراد، عملکرد، سوابق، برنامه‌ها و خط‌مشی آنها، ولایتمداری، انقلابی بودن و استکبارستیزی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

وی گفت: مردم‌داری، خدمت بدون منت، پاک‌دستی، دوری از اشرافی‌گری و حرکت در مسیری برای برطرف کردن مشکلات محرومان و مستضعفان از ویژگی‌های دولت انقلابی و اسلامی است.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای مومن و انقلابی با حضوری فعال و مستمر در تمامی صحنه‌ها دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردها‌ی آن، تضمین کننده استقلال کشور و عزت ملی ایرانیان هستند و تحت هیچ شرایطی بر سر استقلال و عزت مردم با بیگانگان معامله نمی‌کنند.

نوری تصریح کرد: باید رئیس جمهور‌ی را انتخاب کنیم که جهادی و انقلابی بوده تا آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراموش نکند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان افزود: رئیس جمهور آینده باید برای بهبود وضعیت اقتصاد، تولید، صنعت و اشتغال جوانان برنامه‌ریزی داشته و اقتصاد مقاوتی را عملیاتی کند.

وی گفت: اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیار روشن است و شرکت حداکثری مردم در انتخابات حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مردم چشم طمع بیگانگان به نظام جمهوری اسلامی را از بین می‌برد و این حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و تیری بر قلب دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نوری تاکید کرد: نباید امنیت ملی کشور را فدای بازی‌های سیاسی و جناحی کنیم به خاطر اینکه حفظ اقتدار و صلابت کشور و نظام از همه امور واجب‌تر است. ملت ایران مردمی با اقتدار و سربلند هستند و هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی و زورگویی‌های دشمنان قسم خورده خود نمی‌شوند و با تمام توان به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند.

وی گفت: اتحاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در معرفی کاندیدهای ریاست‌جمهوری که نقطه مهم‌ و‌ اساسی کار محسوب می‌شود و این اتحاد آنان به مردم ثابت شده است.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.