مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز رای اولی در شهرستان کاشان گفت: دانش‌آموزان با حضور در انتخابات شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان می کشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود خدمتی  با اشاره به حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز رای اولی  در شهرستان کاشان اظهار کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان است که یکی از مصادیق آن می‌تواند حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های اجتماعی باشد.

وی حضور پرشور دانش‌آموزان را در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده حساسیت آنان نسبت به سرنوشتشان به آینده دانست و تصریح کرد: برپایی انتخابات نشانه عزت و اقتدار ملی کشور ایران است و دانش‌آموزان در این اقتدار سهم بزرگی دارند.

مدیر آموزش وپرورش کاشان با اشاره به برگزاری همایش رای اولی‌ها در کاشان در روز گذشته گفت: این همایش در جهت تحقق این هدف انجام شد که دانش‌آموزان تمرین مشارکت داشته‌ باشند و بدانند که جامعه به آن‌ها احترام می‌گذارد و حضور آن‌ها در سرنوشت جامعه موثر است.

وی افزود: دانش‌آموزان دارای بلوغ سیاسی هستند و باحضور پرشور خود در کنار دیگر اقشار در انتخابات برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

خدمتی حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی دانست و اذعان کرد: دانش‌آموزان با حضور در انتخابات شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان می کشد.

گفتنی است متولدین ۲۹ اردیبهشت ۷۸ به قبل می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر وروستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ شرکت کنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار