رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه معتقد است، امکان اجرای طرح "خط ویژه" در خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ محمد مرادی گفت: در اهمیت راه‌اندازی "خط ویژه" تردیدی نیست، اما در خیابان‌های اصلی شهر کرمانشاه که عمده ترافیک در آن متمرکز است عملا امکان اجرای این طرح وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوس‌های شهری در مسیر ویژه‌ای تردد می‌کنند و این مسیر برای استفاده خودروهای امدادرسان نیز آزاد است.

مرادی تصریح کرد: خوردوهای امدادرسان پلیس، آتشنشانی و اورژانس می‌توانند از این مسیر استفاده کنند، ولی امکان ایجاد مسیر ویژه جدایی برای آنها در خیابان‌های مرکزی شهر واقعا وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاهريال گفت: هم اکنون نیز در ساعات بعدازظهر با ترافیک سنگین در خیابانهای اصلی شهر مواجه هستیم و کم کردن یک لاین از این خبابانها می‌تواند دردسرساز شده و ترافیک را به شدت افزایش دهد و در همین راستا امکان اجرای این طرح در این مناطق وجود ندارد.

مرادی افزود: در خصوص راه اندازی خط ویژه در بلوار شهید بهشتی هم ضرورتی نیست، زیرا این مسیر به طور عمده ترافیک چندانی ندارد و سایر خودروها با دیدن خودروهای امدادی کنار می‌کشند و راه را باز می‌کنند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.