فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت : بسيج، بناي مستحكم اقتدار و امنيت ايران اسلامي است كه در سرزمين آفتاب استقلال، خودكفايي و شكوفايی با انديشه والای معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) بنا نهاده شد.

بسيج، بنای مستحكم اقتدار و عظمت ايران اسلامي استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت:دامنه بسیج از ابتدای تأسیس آن تا کنون همه اقوام و نژادها و زبانهای محلی مختلف در سراسر ایران اسلامی را دربر گرفته و همواره عضویت در بسیج و بخشهای مختلف، ساختار آن مجرا و کانالی برای اتصال قومیتها و اقلیتها به بدنه حاکمیت ملی کشور بوده است ضمن آنکه برنامه های بسیج با ویژگی های خاص آن برای هر محل و هر قومیت، فرصتی برای تجدید حیات و بقای فرهنگهای بومی و محلی بوده اند.

وی اظهار کرد: بسیج میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل هایشان برای پرواز در اوج می تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است بسیج، بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد:زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند، به بسیج گرایش می یابند. ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت، ویژگی های بسیجی اند که در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده اند.

وی یادآورشد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

انتهای پیام/ د

اقتدار و عظمت ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.