شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران درپایان معاملات با رشد ۹۱. ۲۱۴ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۳۴۴ واحد رسید.

حال خوش حافظ در ابتدای معاملات
به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در ابتدا معاملات با رشد ۵۰. ۱۸۲ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۳۱۱ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۵۱۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۴ میلیارد و ۸۳۵ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده شپنا، همراه، شبندر، شتران، پترول، فولاد و شبریز با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در ابتدای معاملات با ۲ واحد رشد به پله ۹۱۸ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۷۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

قدم های لاک پشتی شاخص برای صعود

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران درجریان معاملات با رشد ۲۷. ۲۶۸ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۳۹۷ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۲۳ میلیارد و ۳۰۷ میلیون سهم طی ۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فارس، شبندر، همراه، رانفور، شتران، شپنا و وغدیر با روند صعودی کار خود را ادامه داد.

شاخص کل فرا بورس در حالی به کار خود ادامه داد با که ۰. ۵۰ واحد کاهش به پله ۹۱۵ هزار و ۶۰ واحد رسید، بر این اساس ارزش کل معاملات از ۴۵۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۷ میلیارد و ۸۷۴ میلیون سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص در کانال 80 هزار واحدی ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات با رشد ۹۱. ۲۱۴ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۳۴۴ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۴۳ میلیارد و ۲۳۱ میلیون سهم طی ۵۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده شبندر، فارس، رانفور، خساپا با روند صعودی و نمادهای فولاد و پارسان با روند نزولی کار خود را پایان داد.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۶۰. ۰ واحد کاهش به پله ۹۱۵ هزار و ۵۰ واحد رسید، بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۱۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون سهم طی ۱۲۲ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار