مردم انتخابشان را خدایی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،امام جمعه زابل گفت: انتخابات در 29 اردیبهشت ماه جاری به خاطر اینکه هم مردم باید رئیس جمهور را انتخاب کنند و هم باید برای انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا رای بدهند، حائز اهمیت است.
 
حجت‌الاسلام کیخا افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای باید به صورت پرشور باشد تا باعث اقتدار و امنیت نظام گردد و مشت محکمی بردهان استکبارجهانی باشد.
 
وی انتخاب افرادی اصلح در شوراها و همچنین فردی شایسته ریاست جمهوری را دومین دلیل اهمیت انتخابات در29 اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و افزود: مردم باید برای رای دادن در هر دو انتخابات بر روی افراد، چه به لحاظ تفکر، چه به لحاظ اعتقاد و ایمان به خدا و...، مطالعه کنند و در واقع فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب و برای شورا نیز افرادی شایسته را انتخاب نمایند.
 
وی در ادامه گفت: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب باید برای خدا باشد و درواقع انتخابشان خدایی باشد.
 
امام جمعه زابل اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای باید حضوری حداکثری و خالصانه و بدور از هرگونه حاشیه‌ای باشد.
 
حجت الاسلام کیخا افزود: حضور پرشور مردم درپای صندوق‌های رای نه تنها باعث اقتدار نظام می‌شود بلکه مردم سالاری دینی را در پای صندوق‌های رای به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان می‌فهماند که دل مردم چقدر برای نظام و انقلاب میتپد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار