نماینده ولی فقیه در استان انتخابات را آزمون همگانی یاد کرد و گفت: همه کسانی که می خواهند رای بدهند باید در این آزمون بزرگ و حساس شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، از انتخابات به عنوان مهمترین مساله کشور و آزمون همگانی یاد کرد و گفت: همه کسانی که می خواهند رای بدهند باید در این آزمون بزرگ و حساس شرکت کنند.

وی، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار جهانی دانست و افزود: برگزاری انتخابات آگاهانه، مدبرانه و پرشور از سوی ملت نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک مهم، گفت: برای محقق شدن فرمایش های رهبری انقلاب باید همه ما در پای صندوق های اخذ رای حضور حداکثری داشته باشیم و انتخابات را به حماسه ای پرشور تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با اشاره به توجه مردم به معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، تصریح کرد: تبعیت ١٠٠ درصدی از ولایت و رهبری بهترین و مهمترین ملاک برای انتخاب فرد اصلح است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: انتخابات در ایران اسلامی قوانین و مسایل خود را دارد که رعایت آن باید در دستور کار همه مسوولان و نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.