مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: انتخابات یک آزمون الهی برای مردم است تا با حضور در پای صندوق های رای شکرگزار موهبت الهی انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان در محل دبیرخانه دائمی گل و گلاب شهر قمصر کاشان اظهار کرد: مردم دغدغه نظام را دارند و شرکت آنها در روز انتخابات برای رای دادن به نامزدها تایید نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: کاندیداهایی که برای ریاست جمهوری تایید شده‌اند معتمد نظام هستند و بر اساس شناخت مردم و ظرفیت های متفاوت آنها یک نفر به عنوان رییس جمهور اننخاب

می‌شود.

حجت‌الاسلام ارزانی، با بیان اینکه هدایت، حمایت ونظارتشعار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی است گفت: برنامه و چشم انداز بدون توجه به میزان بودجه مشکلات را حل می‌‎کند و تاکید مسوولان در حوزه فرهنگ و هنر باید توجه ژرف، بصیرت و آگاهی و تعامل بسیار ارزشمند در حوزه های مربوطه باشد.

وی، تصریح کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد در شهرستان‌ها باید با ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مجلس در زمینه گزارش عملکرد و انجام فعالیت‌های بیشتر تعامل و ارتباط داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: بنابر دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید یک نماینده در شورای فرهنگ عمومی هر شهر داشته باشند.

ارزرانی در پایان گفت: با تشکیل شورای هم اندیشی در حوزه های هنر می‌توان با کمک و حضور هنرمندان برای بهبود و حل مشکلات پیش رو بسیاری از تصمیمات را گرفت.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار