معاون پشتیبانی و تامین منابع ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: این شهرستان در فراهم کردن تمام شرایط و اقلام مورد نیاز برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت خودکفا است و تنها تامین دستگاه های الکترونیک مخصوص رای گیری خارج از استان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود خاندایی اظهار کرد: معاونت پشتیبانی از مجموع 13 کمیته ستاد انتخابات کاشان مسئولیت هماهنگی پنج کمیته پشتیبانی، حمل و نقل، آموزش، فناوری اطلاعات و مستندسازی را به طور مستقیم به عهده دارد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه کاشان افزود: برای اولین بار در فرمانداری کمیته مستندسازی و تدوین فعالیت های انتخابات تشکیل شده است و وظیفه آن جمع آوری و مستندسازی تمام مراحل انتخابات در راستای شناسایی چالش ها، فرصت ها و نقاط ضعف و قوت آن است.

وی گفت:: باتوجه به اینکه انتخابات شورای شهر کاشان به همراه 10 شهر دیگر استان اصفهان به عنوان پایلوت و نمونه کشوری برای اولین بار به صو.رت تمام الکترونیک برگزار می شود کمیته های فناوری اطلاعات و کمیته روابط عمومی مسئولیت آموزش و آماده کردن شرا یط این فرآیند انتخابات را دارد.

معاون پشتیبانی و تامین منابع ستاد انتخابات شهرستان کاشان افزود: 400 نفر نیروی ماهر حوزه فناوری اطلاعات آموزش های لازم را فراگرفته تا برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر کاشان را به عهده داشته باشند.

خاندایی گفت: 16500 نفر ساعت برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در شهرستان کاشان در سطوح نمایندگان فرماندار، بازرسان و اعضای شعب توسطه کمیته آموزش ستاد انتخابات آموزش های لازم را فراگرفته اند

وی اظهار کرد: 21 هزار و 500 پرس غذای گرم در روز انتخابات برای هفت هزار نفر فعال در شعب اخذ رای و ستاد مرکزی توسط کمته پشتیبانی تامین می شود.

معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: کمیته حمل ونقل 300 دستگاه خودرو اعم از سواری و اتوبوس در 7200 نفر ساعت انتخابات را پشتیبانی می کند.

خاندایی گفت: برای بودجه حمل و نقل اعتبار دولتی پیش بینی نشده و این امور توسط ادارات دولتی، سازمان های عمومی غیردولتی مانند شهرداری، شرکت های دولتی و نیمه دولتی تامین می گردد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار