۹۱۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۱۷ شعبه اخذ رأی شامل ۳۳۶ شعبه شهری و ۵۸۱ شعبه روستایی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در استان فراهم شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۵۱ شعبه ثابت و ۱۶۶ شعبه سیار می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۲۲ هزار نفر در قالب هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در برقراری شرایط امن و آرام در فضای سیاسی و اجتماعی استان در روز انتخابات فعالیت خواهند داشت.

مردانی با بیان اینکه رأی گیری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرهای شهرکرد و بروجن به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود افزود: تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انتخابات الکترونیکی در این دو شهر فراهم شده است.

به گفته وی؛ در چهارمحال و بختیاری ۴ هزار و ۴۷۵ داوطلب برای تصاحب ۲ هزار و ۸۴ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا با هم رقابت می کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.