سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مجوز فعالیت شش دفتر خدمات مسافرتی در این استان لغو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رستمی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس رأی کمیسیون فنی و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پروانه بهره برداری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سراج خضراء، ساوالان سیرآذر و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سفرگسترآذران، آراز گشت کلیبر، بهشت ارسباران و کران تا کران به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و بی توجهی به تذکر و اخطارها، به استناد آیین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب هیأت وزیران مجوز فعالیت آنها در حوزه بند فعالیت (ب) گردشگری لغو شد.
 
وی ادامه داد: نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان توسط این معاونت انجام و با دفاتری که قوانین را رعایت نکنند، برخورد جدی صورت می گیرد.
 
رستمی با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان، گفت: برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه و رونق صنعت گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سال 2018، بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تاسیسات گردشگری صورت خواهد گرفت.
 
گفتنی است:در حال حاضر 223 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار