روز گذشته یک باب نانوایی در شهرستان هیرمند بر اثر نشت سوخت و اتصالی برق دچار حریق شد و در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی پودینه شهردار شهر دوست محمد با اعلام این خبر گفت: در ساعت 18 روزگذشته یک باب نانوایی بر اثر اتصال برق و نشتی سوخت دچار حریق شد که مامورین آتشنشانی پس از تماس این خبر از سوی شهروندان وارد محل حادثه شدند.
یک باب نانوایی در بازار هیرمند طعمه حریق شد+ تصاویر 
 
وی افزود: دو اکیپ خودروهای آتشنشانی با حضور در محل حریق تواننستند پس از دقایقی آتش را کنترل و خاموش کنند.
 
پودینه افزود: متاسفانه این نانوایی فاقد بیمه آتش سوزی بوده است و خسارات مالی آن بر عهده خود شخص می باشد.
 یک باب نانوایی در بازار هیرمند طعمه حریق شد+ تصاویر
شهردار دوست محمد تصریح کرد: بیش از  60 درصد دستگاه های موجود در این نانوایی دچار آسیب شده اند و همچنین انبار آرد نانوایی که نزدیک حریق بوده است نیز در آتش سوخته است.
 
وی کل خسارات ناشی از حریق را 40 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: شهروندان در خصوص بیمه آتش سوزی اقدامات جدی انجام دهند تا در هنگام وقوع حادثه بیمه بتواند خسارات ناشی از حادثه را بر عهده بگیرد.
 یک باب نانوایی در بازار هیرمند طعمه حریق شد+ تصاویر
شهردار دوست محمد تصریح کرد: بیمه مغازه می تواند به نفع خود اشخاص باشد زیرا حادثه هیچگاه خبر نمی کند و می تواند در آینده خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.
 
وی با بیان اینکه تعداد پنج هزار نفر در شهرستان هیرمند بیمه مسئولیت دارند گفت: تنها راه جبران خسارات پس از حادثه می تواند بیمه باشد به همین دلیل نیز شهروندان بیمه مغازه های خود  را جدی بگیرند .
 
پودینه اظهار کرد: معمولا آتش از یک نقطه کوچک آغاز می شود در همین راستا نیز کپسول های آتش نشانی موجود در هر مغازه و یا خانه را هر سال باید شارژ کنند تا در هنگام وقوع حادثه بتوان از آن استفاده کنند.
 
 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار