به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح" ربیع القرآن" در مساجد هرمزگان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حجت الاسلام احمد پهلوانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: این طرح یک روزه 29 شعبان( شب اول ماه مبارک رمضان) و با حضور عموم مردم به ویژه چهره های قرآنی در سطح مساجد به ویژهمساجد دارای کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.
 
وی افزود: سخنرانی امام جماعت حول محور تبیین اهمیت قرآن شناسی و جایگاه مسجد در اجرای برنامه های قرآنی، ضرورت و اهمیت توجه بیشتر مردم به قرآن و مفاهیم قرآنی، حضور مردم در مساجد و شرکت در برنامه های قرآنی و حمایت از فعالیت های قرآنی مساجد، معرفی و تببین برنامه های قرآنی کانون های مساجد در ایام ماه مبارک و تبیین بحث خیران و نذر قرآنی برای حمایت از فعالیت های قرآنی مساجد از جمله برنامه های طرح است.
 
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: : تلاوت قرآن، جزء خوانی، اجرای تواشیح، تشویق و معرفی روزه اولی ها، تکریم نخبگان علمی، چهره های موفق قرآنی، ائمه جماعات مجری تفسیر، قاریان تلاوت نور،سفره کریمانه افطار ساده، سفره کریمانه از دیگر برنامه های این طرح است.
 
وی بهره گیری مناسب و کافی از فضای قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد برای احیاء و تقویت برنامه های قرآنی، توجه بیش از پیش به برنامه ریزی و اجرای برنامه های قرآنی در کانون های مساجد را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
 انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.