بازيكن مد نظر تيم فوتبال استقلال براى مشخص شدن وضعيتش با اين تيم به ايران باز مى گردد.

زمان بازگشت جپاروف به ايران مشخص شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محروميت استقلال در نقل و انتقالات در نهايت جپاروف  بازيكن ازبكستانى به صورت قرضى راهى سپاهان شد و اين بازيكن نيز پس از اتمام ليگ شانزدهم اعلام كرد به دليل مشكلات خانوادگى قادر به حضور در استقلال نيست.
 
با اين وجود در اين ميان صحبت هاى مختلفى درباره وضعيت حضور اين بازيكن در استقلال مطرح شد .صحبت هايى درباره اينكه قرارداد جپاروف با استقلال رسمى نيست و او بازيكن آزاد است و يا اينكه نام او در ليست استقلال ثبت نشده و كارت وى براى سپاهان صادر شده است.
 
اما با تمام اين تفاسير استقلالى ها فقط يك حرف را بارها اعلام كردند و آن هم اين است كه جپاروف با آبی ها قرارداد دارد و بايد به استقلال باز گردد.
 
بر همين اساس شنيده مى شود جپاروف فردا پس از سفرى چند روزه به ازبكستان، به تهران مى آيد تا تكليفش را با باشگاه استقلال براى فصل آينده مشخص كند.
 
حتى منصوريان نيز درخصوص آخرین وضعیت سرور جپاروف اعلام كرد كه او با ما قرارداد 18 ماهه دارد و اگر وى به استقلال برنگردد، برایش گران و بد تمام می‌شود.جپاروف باید بدون هیچ شرط و شروطی به استقلال برگردد، اگر برنگردد ما هم با دیسیپلین و اصول خودمان با او برخورد خواهیم کرد.
 
اين هافبک ازبکستانی امروز در تمرینات لوکوموتیو، تیم سابق خود، شرکت کرد تا شایعات جدید درباره او شنیده شود.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار