درگفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد ؛

برگزاری دوره های آموزش توجیهی بازرسان انتخابات شهرستان ارومیه

دبیرهیئت بازرسی انتخابات شهرستان ارومیه گفت : نزدیک به 600 بازرس آموزشهای لازم را برای برپایی انتخابات قانونی در ارومیه فرا گرفتند.

محسن مددی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ افزود : این دوره های آموزشی در 2 روز متوالی در 4 نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور 120 الی 140 بازرس در هر نوبت در محل سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه برگزار شد.

وی افزود : در این دوره ها بازرسان با وظایف خود در زمان قبل از رای گیری ، حین رای گیری و پایان رای گیری دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاو اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آشنا شدند.

مدیر کل مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی و دبیر هیئت بازرسی انتخابات ارومیه با بیان اینکه در این دوره ها به مسائل و سوالات مختلف بازرسان پاسخ داده شد ، بیان کرد : به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی برای کلیه بازرسان کتابچه آموزشی بنام"ً آنچه که یک بازرس باید بداند ارائه شد.

محسن مددی اضافه کرد : پیش بینی شده است درصورت امکان برای افراد شرکت کننده در این دوره ها گواهینامه آموزشی دوره بازرسی بر انتخابات صادر شود.

وی یادآور شد : دوره نهایی آموزش توجیهی و هماهنگی برای 40 نفر سربازرس نیز روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که زیر نظر هیئت بازرسی شهرستان ارومیه به وظایف خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.